miercuri, 5 octombrie 2011

Recapitulare Jocuri

Buna dragilor.



Ne-am tot jucat toata vara pe cujocuri.com, iar acum vrem sa facem o recapitulare a tuturor jocurilor. In primul rand ne-am jucat jocuri fotbal , a fost o vara frumoasa si jocul cu mingea, tenis de picior, sau fotbal au fost o placere, in afara de asta ne-am mai jucat jocuri cu masini , pentru ca sa te plimbi cu masina cu ochelari de soare, si cu soarele in pleata e minunat. Ce altceva ne-am jucat ? Desigur, ne-am jucat jocuri actiune, pentru ca toata vara am trait o actiune totala, nici jocuri aventuri nu sunt mai prejos, ba chiar jocurile cu aventuri au fost printre cele mai jucate jocuri de pe site-ul nostru indragit, deoarece in aceasta categorie noi avem jocuri cu: Apara Copilul de Demon, Fratii Basinosi, Evadarea Piticilor, si Cheile Colorate, sunt doar cateva titluri de jocuri cu aventuri din categoria jocurilor noastre cu aventuri. De mentionat sunt si jocurile cu impuscaturi, e o dilema de ce copii se joaca jocuri cu impuscaturi ,fie se joaca pentru ca il adora pe Ben10 marele erou, fie avem o pasiune bine inradacinata pentru arme, oricare ar fi motivul in categoria jocurile cu impuscaturi va puteti juca: aviatia militara, safari zombi si arena de lupta.



Va multumim dragi prieteni ca sunteti alaturi de noi tot timpul si va jucati impreuna cu noi pe siteul vostru preferat de jocuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu